Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ppaula | użytkownik

imię i nazwiskoPaulina B, adresSzczecin zarejestrowany08.02.2008 @18:07:13 ostatnio na stronie28.07.2014 @15:14:46



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwppaula.deviantart.com
digarty4 komentarze87 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
+schadock    02.09.2009 @20:49:54
halo szefie !?
_______
+schadock    06.07.2009 @23:42:37
xDD
_______
+schadock    06.07.2009 @23:17:35
czemu jutro latasz po lekarzach, zamiast wpaśc do mnie
_______
+schadock    19.06.2009 @20:37:34
kiedy idziemy na impre ;d
_______
+schadock    19.06.2009 @20:31:23
:p
_______
+schadock    16.06.2009 @19:15:58
BARTKOWSKYYYY ty uju !!
_______
~Epuchaty    05.06.2009 @21:44:08
Nie ma za co
_______
"Tylko w muzyce odnajduję coś absolutnie pięknego, nieopisywalnego, niewyrażalnego werbalnie, co porusza najdelikatniejsze i najczulsze struny duszy człowieka."
Piotr Łazarkiewicz
~Epuchaty    02.06.2009 @20:17:52
Pozwól że poobserwuję
_______
"Tylko w muzyce odnajduję coś absolutnie pięknego, nieopisywalnego, niewyrażalnego werbalnie, co porusza najdelikatniejsze i najczulsze struny duszy człowieka."
Piotr Łazarkiewicz
~pe    12.05.2009 @22:11:32
swietne profilowe
_______
Niby realistka,a idealizm jej przez palce przecieka...
~UniqueGirl    05.05.2009 @18:25:45
dziękuję pięknie. :D
~kauczuk    11.04.2009 @23:25:12
bardzo pozytywnie : >
~Metka04    02.02.2009 @19:52:07
moze kiedys po drodze ;P
_______
zamist podziękowan na profilu ocen proszę prace
~kui    25.01.2009 @23:08:54
fajne profilowe
~zuq92    23.12.2008 @03:42:18
pałólina!
~SHornik    08.11.2008 @16:47:44
yhm.
_______
jestem w oslo, genewie,
warszawie, frankfurcie. dokąd to, Bonnie?

[magda el.]
~olas3    23.10.2008 @20:54:00
dziękuje i pozdrawiam
~szajse    23.09.2008 @16:20:05
nie tłumacz sie, ja wszystko wiem wyrazy uwielbienia dla profilowego
_______
.
~kasiiowata    21.09.2008 @13:24:09
Siostry mają to do siebie, że nie są miłe. Ale Agnieszki jak najbardziej.
_______
You will be the death of me...
~emucap    08.09.2008 @20:23:53
fajna galeria, powodzenia dalej... pewnie keidys wpadne
~emucap    08.09.2008 @20:17:54
lubie takie kolory..

pozdrawiam
~Kurokiame    10.07.2008 @18:55:55
wielkie dzięki
~marquise    24.06.2008 @14:17:15
nie ma za co!
Cudowna galeria.
_______
"Próbuję chwytać się słów choć to nie zdarza się nam."
~DonEliasz    16.06.2008 @19:23:40
fajne fajne
~handlethis    13.06.2008 @22:54:52
oj jak tu ładnie. <obserwuje>
~ChemicalQueen    17.05.2008 @21:06:14
ciekawa galeria pobserwuje
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt